fbpx

Sağlam hamiləlik üçün 5 idman qaydası

0 141

Ağrı hiss etdiyiniz an idmanı dayandırın

Hamiləlik dövründə məşq müddəti, hər kəsə görə dəyişir. Həddindən artıq tərləmə, bel və qarın bölgəsində ağrı hallarında hərəkət dayandırmalı və həkimə müraciət etməli.

1. Hava şərtləri uyğun olduğu müddət ərzində idmanı açıq havada edin.

2. Mümkün olduqca səs-küylü və stresdən uzaq məkanlar seçin.

3. Məşq müddəti, hamiləni yormamalı.

4. Məşq planı, hamiləliyin ayına görə dəyişə bilər. Hamiləliyin davam edən aylarında daha asan məşqlərə üstünlük verməli.

5. Hamiləliyin 5-ci ayından etibarən kürəyi üstdə və yan uzanaraq idman edilməlidir.

Cavab Ver

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Oxumağı sevən xanımlara kitab alaq. Onlar üçün ən dəyərli hədiyyələrdən biri olacaqdır. Kitablar arasında yaşamaq onlara rahatlıq və xoşbəxtlik gətirəcəkdir. Kitab hədiyyə edin, xoşbəxtlik vərəqlərin üzərindədir.

MAİLİNİZİ YAZARAQ NOVELLA KİTAB EVİNDƏN 20% ENDİRİM ƏLDƏ EDƏCƏKSİNİZ!

TƏBRİKLƏR! SİZ NOVELLA KİTAB EVİNDƏN 20% ENDİRİM QAZANDINIZ

nəsə səhvlik baş verdi

www.JEST.az will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.
Alət çubuğuna keç